• WIN - TEL


    Vyhodnocovací program telefonního provozu pobočkových ústředen – WIN-TEL umožňuje rychlé a podrobné sledování telefonního provozu pobočkových ústředen.
  • WINKAB


    Program WINKAB umožňuje v elektronické podobě zpracovávat data, která popisují telekomunikační (či jiné) kabelové rozvody. Základním prvkem programu je kabel s označenou kabelovou hlavou, která vyúsťuje do rozvaděče.
  • WINACD


    Program pro vyhodnocení automatizované obsluhy volání WINACD umožňuje zpracovávat a dále vyhodnocovat údaje popisující provoz v centru automatizované obsluhy.
  • WINPEU


    Vyhodnocovací program pro data ze služby Podrobný elektronický účet mobilní sítě Telefonica.

Technická podpora

Technickou podporu (telefonickou nebo emailovou) našich produktů poskytujeme jen pro produkty poslední a předposlední verze (u produktu WIN-TEL/Accountix se jedná o verzi 4.4 a 4.5).

U starších verzí doporučujeme aktualizaci (upgrade).

Pro Vzdálenou podporu pomocí programu TeamViewer si prosím stáhněte vzdáleného klienta (QuickSupport.exe)